2

Discussion topic: Uhd Absturz

Reply
This message was authored by Dieter61 This message was authored by: Dieter61

Uhd Absturz

Hallo seit Samstag beim Bayern Spiel habe ich Probleme mit dem uhd. Ich habe das Bayern Spiel eingeschaltet nach ca 5 Minuten gibt es automatisch einen Neustart Hallo gleich geht's los. Das passiert so alle fünf bis zehn Minuten heute auch wieder ich habe es ausprobiert uhd Sender gehen überhaupt nicht. Ich habe mir erst einen neuen Receiver geholt dieser Receiver ist nigelnagelneu eine Woche alt. Habe alles ausprobiert mit Festplatte raus und so weiter. Aber das Problem bleibt weiterhin so wie ich es oben beeschrieben habe. Ich weiß nicht was ich dagegen tun kann noch mal umtauschen will ich nicht.


Best Answers
This message was authored by GD1 This message was authored by: GD1 Answer

Re: Uhd Absturz

Posted by a Superuser, not a Sky employee. Find out more

@Dieter61   I'm afraid you've posted in the wrong community, you need to be here https://www.sky.de/kontakt-hilfe

 

 

Ich fürchte, du hast in der falschen Community gepostet, du musst hier sein: https://www.sky.de/kontakt-hilfe

Like you I'm a customer here, Sky Employees are clearly identified as such.
43" Glass TV & Puck Whole Home
Please note I only provide help on the main forums and not via PM, PM's are switched off.


View this Answer within the discussion

Reply

All Replies

This message was authored by Daniel0210 This message was authored by: Daniel0210

Re: Uhd Absturz

Posted by a Superuser, not a Sky employee. Find out more

@Dieter61 

This is a customer helps customer forum for Sky based in the UK and Republic of Ireland. 


▪️ I AM NOT A SKY EMPLOYEE ▪️
Sky customer since 2001
with: Sky Q | Sky Superfast Broadband | Sky Talk | Sky Mobile
NOTE: I only provide help on the forums and NOT via PM
This message was authored by GD1 This message was authored by: GD1 Answer

Re: Uhd Absturz

Posted by a Superuser, not a Sky employee. Find out more

@Dieter61   I'm afraid you've posted in the wrong community, you need to be here https://www.sky.de/kontakt-hilfe

 

 

Ich fürchte, du hast in der falschen Community gepostet, du musst hier sein: https://www.sky.de/kontakt-hilfe

Like you I'm a customer here, Sky Employees are clearly identified as such.
43" Glass TV & Puck Whole Home
Please note I only provide help on the main forums and not via PM, PM's are switched off.


Reply

Was this discussion not helpful?

No problem. Browse or search to find help, or start a new discussion on Community.

Start a new discussion

On average, new discussions are replied to by our users within 5 hours

New Discussion